Monday 10 March 2008

Griva-2002-Samo najbolje

The band was formed in 1982 by former Ibn Tup members Zlatko Karavla (vocals) and Josip Sabo (guitar). Bands first comercial success was a heavy metal cover of Lepa Brena's song "Sitnije, Cile, sitnije" (Griva's version was titled "Sitnije, sestro, sitnije"). Single with songs "Sitnije, sestro, sitnije" and "Tebi je važna samo lova" was given as a present to buyers of a comic book magazine Stripoteka. In September 2002 record label One Records released a compilation Samo najbolje ("Only the best"), and in December the band reunited for an unplugged concert Studio M in Novi Sad. In 2004 the band reunited to perform at Moto Fest in Novi Sad.

01-Gde sam to pogrešio?
02-Svega će biti al' nas nikad više
03-Vojvodino što si tako ravna
04-Istambul
05-Februar je mesec u znaku mačora
06-Devojka biserne kose
07-I noćas ću ti doći
08-Što te tata pusta samu
09-Nekad sam mogao 3 x na dan
10-Il' me ljubi il' me ubi
11-Ja još imam snage
12-Ti u Sarajevu ja u Novom Sadu
13-Nađi sebi drugu ludu
14-Nije mi ništa samo malo strepim
15-Kad dođe jutro
16-Saznala bih kad bi htela
17-Srećan ti rođendan
18-Da li znaš ovu pesmu?

Bitrate 192
Cd Rip by Lajso
pass lajso

No comments: