Monday 29 October 2007

Rezonansa-1975-Nemoj meni [Lp]

Vocal-instrumental band founded in Sarajevo in 1975 when Brano Likic, bass guitar player and composer, member of few Sarajevo's pop-bands in the wish to perform his own music, gathered few young musicians together. Straight after that, the band which included Brano, his sister Branka, Senad, Mario, and Krešo, had made first record of the song “Nemoj meni branit moja nano” and with it had make the breakthrough. Here is their first album "Nemoj meni".

01-Sa suncem ranim
02-Ja pripadam njemu
03-Alaj bi se zabavljala
04-Ganga o prolaznosti
05-Ti putuješ danas
06-Curica
07-Slikarka
08-Plug i konje ostavio dika
09-Gradska tema sa tramvajem

Bitrate 256
Vinyl Rip by Titov Pionir

8 comments:

Anonymous said...

Ponekad i muzicke zelje se ispune. Ovaj put zahvaljujuci Titovom Pioniru evo i prvenca grupe Rezonansa

Anonymous said...

Svaka cast za album i pozdrav Pioniru

Anonymous said...

Big thanks for Rezonansa

Mike

Anonymous said...

Svaka cast za ovaj album

pozdrav od Predraga

Anonymous said...

Ruke ti se pozlatile pioniru. Ovaj album vec trazim godinama

hvala od srca

avdo said...

Ovo trazim vec 5 godina.
Imao sam ga na vinilu i nikad ga nisam prezalio.

Skidam kapu za ovo.

Pozdrav

Avdo

avdo said...

Ovo cekam 6 godina.

Imao sam ga na vinilu i nikad ga nisam prezalio.

Skidam kapu za ovo.

Pozdrav

Avdo

Sweden

(album se ustvari zove "Nemoj meni ...., nemoj ni ti meni")

Anonymous said...

Kraljevi Ex Yu Muzike na netu, ovo se cekalo godinama.

Hvala do neba